Hoe pakt
FlexOffice het aan?

Prima, we gaan er voor! Maar hoe regelen we het nu praktisch? Hoe gaan we te werk? FlexOffice is flexibel. Alles is bespreekbaar en samen maken we een contract op, op maat van uw bedrijf. Van aantal uren tot de werkplek en het samengestelde takenpakket.

Praktische info

Volledig op maat samen te stellen

Takenpakket

Het takenpakket wordt in overleg samengesteld.

Periodiciteit

Dit kan van enkele uren per maand tot enkele dagen per week gaan. Verkies je een vast uurrooster of is flexibel ook goed? Alles valt te bespreken. We bekijken samen waar ik voor jou van dienst zou kunnen zijn en stellen een pakket op maat op.

Ook tijdelijke vervangingen of éénmalige opdrachten zijn mogelijk.

Hoe?

We starten met een gratis kennismakingsgesprek
We stellen een takenpakket en uurregeling vast
We komen samen tot een overeenkomst
De facturatie verloopt maandelijks met een duidelijk overzicht van de gepresteerde uren en taken.

Waar?

In overleg ben ik daar zeer flexibel in.
- Bij u op kantoor
- Vanop mijn thuiskantoor
- Combinatie van beide

In welke regio?

Prioritair in Merelbeke, Melle, Oosterzele, Zwijnaarde, Sint-Lievens-Houtem.
Daarnaast volledig Oost-Vlaanderen
Daarbuiten vanop afstand ook zeker mogelijk

Contact


FlexOffice
Smeyersveld 4
9860 Oosterzele
Tel: +32 480 62 38 01
E: anke[at]mf-flexoffice.be
BTW: BE0743 638 127

LinkedIn icoon

Contact


FLEXOFFICE - 2021